Pozycjonowanie stron – dlaczego promować strony komercyjne

Jeżeli posiadamy stronę nie komercyjną taką która nie ma na nas i na siebie zarabiać to pozycjonowanie stron możemy sobie odpuścić i czekać aż wartość strony/domeny w sposób naturalny wzrośnie wraz z upływem czasu i coraz większą ilością osób ją odwiedzających.
Natomiast jeżeli jesteśmy posiadaczem strony internetowej która ma zarabiać to jak najszybciej musimy zbudować jej wysoką wartość tak aby znalazła się w wyszukiwarce internetowej na wysokich pozycjach po słowach kluczowych które bezpośrednio odpowiadają temu co jest na stronie.
Oczywiście wcześniej musimy przeprowadzić właściwie optymalizacje strony bo tylko zoptymalizowana strona ma szanse znaleść się wysoko na wybrane hasła kluczowe.
Musimy także zdawać sobie sprawę z tego że dobrze zrobione pozycjonowanie stron internetowych wymaga sporego czasu – nie da się tego zrobić w ciągu kilku dni. Więc należy uzbroić się w cierpliwość bo osiągniecie wysokich pozycji wymaga czasu.
Tu ważne są jeszcze tego typu kwestie jak trudne i ogólne hasła chcemy pozycjonować oraz czy nasza strona to jest zupełnie nowa strony czy jest to strona która ma już wsparcie tak zwanych linków naturalnych.
Jeżeli istnieje wsparcie naturalnych linków to na pewno pozycjonowanie stron przyjedzie nam wykonać dużo łatwiej a i na efekty też nie trzeba będzie czekać aż tak długo jak w przypadku nowej „gołej strony” która nie ma żadnej naturalnej wartości dla Google.